تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک- کارآفرینی

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک- کارآفرینی

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک چیست؟
تجارت الکترونیک، به معنیِ انجام معاملات تجاری، از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند اینترنت، تلفن، تلویزیون و کامپیوتر است.

آخرین مطالب

بازاریابی

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۴ ب.ظ

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسیMarketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز،خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.[۱]


محتویات

  • ۱بازاریابی
  • ۲کارکرد
  • ۳ارکان بازاریابی
  • ۴تفاوت بازاریابی با تبلیغات
  • ۵تفاوت بازاریابی با فروش
  • ۶انواع بازاریابی
    • ۶.۱بازاریابی صنعتی و مصرفی
    • ۶.۲تأثیر تکنولوژی در بازاریابی
  • ۷دانش بازاریابی در ایران
  • ۸نسل‌های بازاریابی
    • ۸.۱نسل اول بازاریابی: تولید => بازاریابی
    • ۸.۲نسل دوم بازاریابی: تحقیق => تولید => بازاریابی
    • ۸.۳نسل سوم بازاریابی: تحقیق => تولید => بازاریابی => ارتباط دائمی با مشتری تا نفوذ به ذهن و قلب او
  • ۹بازاریابی اجتماعی
  • ۱۰منابع

بازاریابی

اصول بازرگانی رسمی که منشأ آن از ایالات متحده آمریکا است، ابتدا در آغاز قرن بیستم در چندین دانشگاه ایالات متحده به عنوان درس بازرگانی جداگانه‌ای تدریس می‌شد. این‌گونه تلقی می‌شود که به عنوان اصول بازرگانی از سه مرحله ذیل عبور کرده باشد: «دوره تولید» که در آن بازاریابی تنها به واسطه محدودیت‌های تولید دچار محدودیت بود (تا دهه ۱۹۳۰)؛ «دوره فروش» که در آن بازاریابی هر آنچه شرکت تولید می‌کرد به بازار تحمیل می‌کرد (تا دهه ۱۹۵۰)؛ و «دوره مشتری» که در آن مشتری در مرکز تمام فعالیت‌های بازاریابی قرار داشت. در قرن ۲۱. بازاریابی پا به عصر تعاملی و برهم کنشی نهاده‌است. تغییر بنیادی در تعریف و هدف از بازاریابی در قرن ۲۱ این است که به عنوان یک اصل بازرگانی، فراتر از صرف تسهیل – تبادلات مجاری و دادوستدهای بین تولیدکننده و مشتریان گسترش یافته‌است. در آغاز، عمده تمرکز بازاریابی بر منافع تولیدکننده بود- تحویل محصولات درست به مشتری در زمان، مکان و قیمت درست. فرض اساسی بازاریابان اولیه این بود که تولیدکنندگان کنترل بازار را در اختیار دارند. مدیریت، کارکردها، نقشها و فرایندها همگی حول این مدل مدیریت بازرگانی با محوریت تولیدکننده قرار داشتند. این تصور در عصر اطلاعات قرن ۲۱ دیگر معتبر نمی‌باشد؛ و حالا در اوایل قرن بیست و یک، بازاریابی چیست؟ یک مدل جدید موفق یا پذیرفته شده، که درمورد پویایی (و اغلب بی منطقی) بازارهای جهانی، مشتریان دمدمی مزاج و غیرقابل پیش‌بینی که در تحلیل‌های کلاسیک نمی‌گنجد، الگوهای خرید و پیش بینی‌های بازار، افزایش خدمات نامحسوس و، بخش‌بندی و ترکیبهای جدید بازار، ورای دسته‌بندی‌های صنعتی و قدیمی، افزایش قدرت مشتریان، و ابزار و تکنیک‌های جدید بازاریابی تعاملی به کار گرفته شود، هنوز در مقیاس وسیع وجود ندارد یا هنوز در سازمان‌ها و فرایندهای بازاریابی شرکت‌ها از آن تعبیری نشده‌است.

تعداد معدودی با واقع بینی بیشتر، فروش و بازاریابی را به مثابه اصول مدیریتی مجزا می‌دانند. در بعضی کشورها مانند ایالات متحده آمریکا، تخصص بازاریابی و ارتباطات را از یکدیگر جدا می‌کنند: روابط عمومی، نوشتن متن سخنرانی و ارتباطات داخلی اغلب از بازاریابی که بیشتر تمرکز آن بر ارائه مستقیم محصولات و خدمات به مشتریان است جدا می‌شود. شرکت‌های دیگر راهبردی تلفیقی اتخاذ می‌کنند که در آن تمام ارتباطات، فروش و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم به‌طور همه‌جانبه و کلی مدیریت می‌شوند. استدلال محکم دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه بازاریابی نقش همه افراد است و فقط به عهده بخش بازاریابی نیست (دیوید پاکارد از پایه‌گذاران Hewlett- Packard می‌گوید: «اهمیت بازاریابی بسیار بیشتر از آن است که تنها به بخش بازاریابی واگذار شود»). یک دیدگاه مدرن حاکی از این است که افرادی که عنوان مدیران بازاریابی را برخود دارند، در واقع مشاوران و اتئلاف دهندگان متخصصی هستند که محرک و الهام بخش کل سازمان به سوی چارچوب ذهنی، راهبرد و شیوه عملکرد بازار محور یا مشتری محور می‌باشند. این افراد تخصص خود را در برخی جوانب بازاریابی به کار می‌بندند. همچنین به ضمیمه ۱(خط زمانی بازاریابی) رجوع شود. .[۲] بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است؛ ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید.[۳][۴]تعریف لغت‌نامه‌ای بازاریابی عبارت است از «فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف‌کنندگان.» به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود.[۵]

بازاریابی، فرایندی است که بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند.

سرجیو زیمن در کتاب خود پایان عصر بازاریابی سنتی خود بازاریابی را اینچنین تعریف می‌کند:بازاریابی دربارهٔ داشتن برنامه‌ها و ترویج‌ها و تبلیغات و هزاران چیز دیگری است که در متقاعد کردن مردم به خرید یک محصول، مؤثر واقع شوند. در مورد رستوران‌های غذای سرپایی، بازاریابی گاززدن‌ها و هرت کشیدن‌ها. در مورد خطوط هوایی، بازاریابی یعنی نشستن آدم‌ها روی صندلی‌ها. بحث بازاریابی دربارهٔ منفعت و نتایج است.

بازاریابی یک فعالیت راهبردی و راه و روشی است متمرکز بر فرجام اقدامات مربوط به جذب مصرف‌کننده بیشتر، برای خرید محصول شما در دفعات بیشتر به نحوی که شرکت شما پول بیشتری به دست آورد.[۶]

هر جا و هر گاه چهار اصل نیاز، نیازمند، عوامل رفع نیاز و داد و ستد وجود داشته باشد، در آنجا بازار و بازاریابی حاکم است.[۷]

بازاریابی با ارزیابی نیازی که محصولات و خدمات به آن پاسخ می‌دهند، شروع می‌شود. به‌طور منطقی، شناسایی و انتخاب برخی نیازها نشانه بی‌توجهی به دیگر نیازهاست.[۸]

کارکرد

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آن‌ها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری‌سازی می‌باشد. حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری‌سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده‌است. از جمله این کتاب‌ها، کتاب قدرت پنهان مشتری، ترجمه دکتر سینا شریعتی می‌باشد.

ارکان بازاریابی

بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به 4P) به شرح زیر استوار است:

  1. کالا یا خدمات (به انگلیسیProduct)
  2. توزیع یا محل (به انگلیسیPlace)
  3. قیمت‌گذاری (به انگلیسیPricing)
  4. ترویج (پیشبرد) (به انگلیسیPromotion)

 

تفاوت بازاریابی با تبلیغات

تبلیغات انتشار پیام‌های ترغیب‌کننده است به منظور معرفی و ترویج محصولات و خدمات شرکت به مشتریان موجود و بالقوه در ازای پرداخت مبلغی معین. بازاریابی برنامه‌ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک‌سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول.[۹] در حقیقت بازاریابی مفهومی وسیع تر از تبلیغات است و تبلیغ صرفا بخش کوچکی از بازاریابی است.

تفاوت بازاریابی با فروش

بازاریابی شامل هر اقدامی است که شما به منظور دستیابی به مشتریان و ترغیب آن‌ها انجام می‌دهید. فرایند فروش شامل هر اقدامی است که شما آن را با هدف بستن قرارداد فروش و گرفتن امضای مشتری انجام می‌دهید. فروش به نتایج توجه کمی دارد و فقط به رشد می‌اندیشد، امابازاریابی در جستجوی افق‌های دوردست و رسیدن به مرحله توسعه است.[۹]

انواع بازاریابی[ویرایش]

بازاریابی دارای انواع مختلفی است:

بازاریابی صنعتی و مصرفی

بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیت‌های تجاری و بازرگانی تعریف شده‌است، که فرایندهای مبادله را بین تولیدکنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آن‌ها را تحقق می‌بخشد.

به تعریفی جامع، فرایند کشف، ترجمه خواسته‌های مشتریان صنعتی و نیازها و الزامات آن‌ها به محصولات و خدمات ویژه جهت ارتباط مؤثر شیوه‌های توزیع، قیمت‌گذاری، خدمات پس از فروش، متقاعد کردن بیشتر و بیشتر مشتریان برای استفاده مستمر از این محصولات و خدمات را بازاریابی صنعتی می‌نامیم. این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی مصرفی تفاوت‌هایی دارد که این‌گونه می‌توان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریابی کالاهای مصرفی، نیاز به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز این بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تأمین خواسته‌های بازار وجود دارد، ولی باید توجه کرد که در مقایسه با بازاریابی مصرفی، بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد.

در بازاریابی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگی‌های محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه‌کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تأمین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بازاریابی مصرفی، قیمت در بازاریابی صنعتی نقش جداگانه‌ای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضرند قیمت بیشتری دهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصه‌های خرید نقش قیمت پراهمیت‌تر می‌شود. در بازاریابی صنعتی، بازاریاب باید به این نکته واقف باشد که تقاضای کالاهای صنعتی از تقاضای مصرف‌کننده نهایی ناشی می‌شود، یعنی تقاضا برای یک محصول بستگی به نحوه استفاده از آن در ارتباط با محصولات دیگر دارد. گاهی بازاریاب صنعتی سعی می‌کند با تبلیغات، تقاضای مشتری نهایی را تحریک کند تا تقاضا برای کالاهای صنعتی خودرا افزایش دهد.

بازار یابی تک به تک از این فر آیند با هر نامی که یاد شود مفهوم پشت آن ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تک تک مشتریان است. البته این رابطه شامل یک سری تعاملات است و مفهوم گذر زمان در آن نهفته‌است؛ لذا به جای نمونه برداری از مشتریان با کمک سه نوع از انواع تکنولوژی کامپیوتر یعنی پایگاه داده ها‚ تعامل و تولید انبوه سفارشی می‌تواند رابطه‌ای را برقرار سازد که بتواند ادعا کند مشتری را کاملاً می‌شناسد‚زیرا اطلاعات وی در پایگاه داده‌های فروشنده قرار دارد و لذا قادر به جوابگویی نیازهای وی است و این تعامل سر آغاز تعاملات بعدی و عمیق شدن رابطهٔ مشتر ی و شرکت است لذا از این رابطه با عنوان رابطه یادگیرنده یاد می‌کنند. نوعی بازاریابی که در آن محصولات وبرنامه‌های بازاریابی مطابق با نیازها وترجیحات فردی مشتریان سفارشی‌سازی می‌شود. به بازاریابی تک به تک، بازاریابی فردی و سفارشی‌سازی انبوه و بازاریابی تک بازار نیز گفته می‌شود. (اصول بازاریابی، فیلپ کالر، گری آرمسترانگ، ترجمه، بهمن فروزنده) استفاده گسترده از بازاریابی انبوه این حقیقت را که قرنها به مصرف کنند گان انفرادی خدمات‌رسانی می‌شده، مخفی کرده‌است. طی این قرنها به صورت سفارشی خیاط، کفاش وسازنده کابینت، کت وشلوار، کفش و اسباب و مبلمان رابرای مشتریان خود تولید می‌کرده‌اند. اما امروز فناوری جدید است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد به بازاریابی سفارشی روی بیاورند. رایانه‌های توانمندتر، پایگاه‌های اطلاعاتی گسترده وتفصیلی، تولید با کمک ربات، سامانه تولید انعطاف‌پذیر۱ و رسانه‌های ارتباطی دو سویه‌ای نظیر ایمیل واینترنت همگی در کنار هم «سفارشی‌سازی انبوه» را رواج داده‌اند. سفارشی‌سازی انبوه فرایندی است که طی آن شرکت‌ها می‌توانند، برای طراحی محصولات وخدماتی که کاملاً نطبق با نیازهای تک تک، به صورت یک به یک از مشتریان انبوه خود سفارش بگیرد.

تأثیر تکنولوژی در بازاریابی

با ظهوری فناوری وب دو، شبکه‌های اجتماعی، پرینترهای سه بعدی، پهبادها و … علم بازاریابی دچار تغییرات جدی و جدیدی شده‌است. برای مثال با دسترسی همگان به وب و امکان مقایسه قیمت‌های محصولات با یکدیگر، جنگ عرضه‌کنندگان بر سر کاهش قیمت‌ها افزایش یافته‌است. همچنین ظهور شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات ویروسی شده‌است که این مهم خود از قدرت عرضه‌کنندگان رسانه‌های سنتی می‌کاهد و قدرت را به خلق کنندگان محتوی می‌دهد. در ارتباط با ظهور پرینترهای سه بعدی می‌توان به بخش عرضه محصول در بازاریابی اشاره کرد و گفت که که با همه گیر شدن پرینترهای سه بعدی و افزایش کیفیت و دقیت آنها، جابجایی محصولات نهایی کاهش می‌یابد و بیشتر انتقال مواد خام صورت می‌پذیرد.

دانش بازاریابی در ایران

دکتر مهدی خادمی و همکاران، پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی در ارتباط با جایگاه و سطح کیفی دانش بازاریابی در ایران انجام داده‌اند. در این پژوهش تمامی مقاله‌های با محوریت بازاریابی (۲۴۷ مقاله) که در طول دهه ۸۰ در مجله‌های علمی پژوهشی کشور منتشرشده را با رویکرد تحلیل محتوی مطالعه و تحلیل شده‌است. نتایج پژوهش نشان می‌دهد علیرغم رشد کمّی قابل‌توجه مقالات بازاریابی در ایران از زوایای مختلف جهت‌گیری توسعه علمیِ این رشته ناموزون بوده‌است. بازتولید مکانیکی دانش، فقدان نوآوری در روش و چارچوب نظری، عدم انباشت مؤثر یافته‌ها و دور ماندن از پرسش‌های نوین بازاریابی از دیگر یافته‌های این پژوهش در تحلیل محتوای مقاله‌های بازاریابی در این دوره است.

نسل‌های  بازاریابی

فیلیپ کاتلر بازاریابی را به سه نسل متفاوت تقسیم نموده‌است:

نسل اول بازاریابی: تولید => بازاریابی

از نظر کاتلر در سالهای پیش از ۱۹۷۰ ابتدا محصولات تولید و سپس وارد بازار شده و در نهایت توسط بازاریابان به جستجوی چگونگی فروش به اشخاص تفکر می‌شد. از نظر کاتلر این نوع بازاریابی امروزه در بازار منسوخ شده و چنینی بازاریابی ای منجر به شکست خواهد بود.[۱۰]

نسل دوم بازاریابی: تحقیق => تولید => بازاریابی 

کاتلر در ادامه همان بحث تشریح می‌کند که در نسل دوم بازاریابی تولیدکنندگان اقدام به ارائه سبک جدیدی از بازاریابی نمودند. شیوه‌ای که پیش از تولید به امر بازاریابی پرداخته و پس از پیدا نمودن نیازمندیهای فعلی مشتریان، سپس اقدام به تولید نموده و محصولی مطابق با خواسته و پسند مشتریان را تولید و به بازار ارائه نماید. این نسل از بازاریابی نیز در سالهای حدود ۱۹۹۰ منسوخ گردید.[۱۱]

نسل سوم بازاریابی: تحقیق => تولید => بازاریابی => ارتباط دائمی با مشتری تا نفوذ به ذهن و قلب او

در نسل سوم بازاریابی کاتلر عنوان می‌نماید که امروزه ما جهت موفقیت در فرایند فروش نیازمند یک همراهی با مصرف‌کنندگان تا پس از مصرف هستیم. مدیران بازاریابی موفق در دنیا امروزه می‌بایست تا پس از مصرف با مصرف‌کنندگان در ارتباط بوده و نیازهای آنان حین و پس از مصرف را نیز پاسخ گویند.[۱۲]

بازاریابی اجتماعی

[۱۳] فارغ از اینکه شما وب سایت دارید یا خیر، هر سوشال (یا همان شبکه اجتماعی) می‌تواند برای شما مبین یک بازار کامل در عرصه اینترنت باشد. امروزه تعداد بازاریاب‌هایی که بدون سایت تنها از طریق شبکه‌های اجتماعی به شکل مستقیم اقدام به توسعه بازار خود می‌نمایند بسیار زیاد هستند. این فضاها به صورت رایگان در اختیار استفاده‌کنندگان از اینترنت قرار گرفته‌است. وبلاگ‌ها یکی از انواع این فضاها در کنار سوشالها هستند که همگان در آن می‌توانند به صورت رایگان اقدام به ساخت صفحات شخصی نموده و از فضای آن‌ها برای نشر اطلاعات محصولات خود استفاده نمایند.

  • خوش فکری

نظرات  (۲۵)

  • کسب درامد
  • متچکرم

  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • ممنون میشم از این بخش ها دیدن کنید


    راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، کار چندان سختی نیست  ، هر شخصی میتواند کسب و کار اینترنتی یا کسب و کار انلاین راه اندازی کند  مهم اینه اون کسب و کار  آنلاین رو بتونید ادامه بدید ، شما می تونید ایده های کسب و کار خودتون رو به اجرا در بیارید یا اینکه اگر کسب و کار دارید با آموزش های فروش و بازاریابی اینستاگرام یا کسب در آمد از اینستاگرام درامد خودتون رو تا 40 درصد افزایش بدید . ما آموزش هایی رو ارائه دادیم به اسم آموزش های کسب درآمد برای خانم ها از اینستاگرام که با استفاده از اون ها میتونند در منزل خود علاوه بر خانه داری درآمد های 5 تا 20 میلیون تومان در ماه داشته باشند. کافیست آموزش ها را فرا گرفته با پشتیبانی در ارتباط باشند و با مشاوره با ما به موفقیت برسند . خریداران بسته ها میتوانند ازمشاوره رایگان گسترش کسب و کار بهره مند باشند . هدف ما فروش بسته نیست ، همراه با پشیبانی و آنلایز لحظه ای کسب و کار شما در کنار شما هستیم و با مشکلات احتمالیی که پیش خواهد آمد به افزایش فروش شما کمک میکنیم.  اگر به دنبال ایده راه اندازی کسب و کار  میتوانید از بسته 50 ایده کسب و کار اینترنتی و بدون سرمایه اولیه استفاده کنید هستید . 

     

    آموزش های رایگان پول سازی شامل : 

    میباشد که آموزش های کسب و کار آنلاین از طریق فراگیری و آموزش اینستاگرام ایده های کسب و کار خود ر ا پیاده سازی کرده و شما هم کسب و کار و درامد خود را وارد اینترنتی کنید . 


    بسته های آموزشی که در زمینه های مختلف میتوانید برای یادگیری و سطح آموزشی خود در ابتدا آنها را فرا بگیرید میتواند شامل :

     

    باشد که این آموزش ها به صورت حرفه ای و تضمینی به شما خواهد آموخت چطور کسب و کار اینترنتی و یا کسب و کار آنلاین خودتان را راه اندازی کنید . در نظر داشته باشید که یکی از راه های موفقیت در راه اندازی کسب و کار یا استارتاپ داشتن یک ایده های کسب و کار  خوب یا ایده های جدید کسب و کار و یا داشتن ایده های تضمینی در کسب و کار آنلاین یا همان ایده های کسب و کار بدون ریسک میباشد .

     ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۷

     کسب درآمد از اینستاگرام

     

     ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۴:۵۸

     ربات استوری انبوه

     ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۰

     کسب درآمد از اینستاگرام

     

    آموزش اینستاگرام (تولید محتوا)

     1398-09-16

     

     

    تغییر زبان در اینستاگرام

     1398-08-13

    فیلم آموزشی اینستاگرام

    چرا در اینستاگرام نباید زبان را فارسی بگذاریم

    ادامه مطلب 

     

    ترفند و راز اینستاگرام

     1398-08-12

    فیلم آموزشی اینستاگرام

    در این آموزش بهت میگم که ویرایش کردن پست در ساعت اول کار اشتباهیه

    ادامه مطلب 

     

    کم کردن مصرف اینترنت در اینستاگرام (فیلم آموزشی)

     1398-08-12

    فیلم آموزشی اینستاگرام

    کم کردن مصرف اینترنت در اینستاگرام (فیلم آموزشی)

    ادامه مطلب 

     

    آموزش اینستاگرام برای حذف کامنت های توهین آمیز

     1398-08-12

    فیلم آموزشی اینستاگرام

    آموزش اینستاگرام برای حذف کامنت های توهین آمیز

    ادامه مطلب 

     

    آموزش دانلود کردن عکس پروفایل دیگران در اینستاگرام (فیلم آموزشی)

     1398-08-12

    فیلم آموزشی اینستاگرام

    آموزش دانلود کردن عکس پروفایل دیگران در اینستاگرام (فیلم آموزشی)

    ادامه مطلب 

     

    ربات بازدید استوری انبوه - پکیج 30 روزه

     1398-08-11

    آموزش اینستاگرام

    ربات بازدید استوری انبوه - پکیج 30 روزه مشاهده استوری انبوه

    ادامه مطلب 

     

    ربات بازدید استوری انبوه - پکیج 7 روزه

     1398-08-11

    آموزش اینستاگرام

    ربات بازدید استوری انبوه - پکیج 7 روزه خرید ربات بازدید استوری انبوه - پکیج 7 روزه

    ادامه مطلب 

     

    ربات بازدید استوری انبوه - پکیج 30 روزه

     1398-08-11

    آموزش اینستاگرام

    خرید ربات استوری انبوه به صورت پیکیج 30 رزه

    ادامه مطلب 

     

    خرید ربات استوری انبوه

     1398-08-01

    اخبار و رویداد ها

    خرید ربات استوری انبوه وشرایط و قوانین خرید ربات استوری انبوه اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    بازدید استوری انبوه

     1398-08-01

    اخبار و رویداد ها

    بازدید استوری انبوه در اینستاگرام خرید ربات استوری انبوه

    ادامه مطلب 

     

    ربات مشاهده استوری انبوه

     1398-07-30

    اخبار و رویداد ها

    مشاهده استوری انبوه با ربات مشاهده استوری انبوه با سیستم ارسال استوری انبوه در اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    سمینار نخبگان اینستاگرام

     1398-07-30

    اخبار و رویداد ها

    سمینار نخبگان اینستاگرام همایش آموزش اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    آموزش فروش در اینستاگرام

     1398-07-29

    آموزش اینستاگرام

    آموزش فروش در اینستاگرام و راه های فروش در اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    بازاریابی اینترنتی در اینستاگرام

     1398-07-27

    آموزش اینستاگرام

    بازاریابی و فروش در اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    فروش و بازاریابی در اینستاگرام

     1398-07-25

    آموزش اینستاگرام

    فروش و بازاریابی در اینستاگرام راهای فروش در اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم

     1398-07-24

    آموزش اینستاگرام

    چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم و چطور در اینستاگرام بفروشیم

    ادامه مطلب 

     

    آموزش ساخت ربات اینستاگرام

     1398-07-22

    آموزش اینستاگرام

    آموزش ساخت ربات اینستاگرام - آموزش تنظیم ربات اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    آموزش اینستاگرام به طور کامل

     1398-07-21

    آموزش اینستاگرام

    آموزش اینستاگرام فارسی آموزش اینستاگرام به طور کامل

    ادامه مطلب 

     

    مخفی کردن فعالیت ها در اینستاگرام

     1398-07-20

    آموزش اینستاگرام

    مخفی کردن فعالیت ها در اینستاگرام ( چطور رد پای فعالیت هایمان را از اینستاگرام پاک کنیم)

    ادامه مطلب 

     

    ایجاد مسابقه اینستاگرامی

     1398-07-17

    آموزش اینستاگرام

    ایجاد مسابقه اینستاگرامی چطور است ؟ مسابقه اینستاگرامی چطور انجام میشود

    ادامه مطلب 

     

    دلیل پایین آمدن REACH ریچ در اینستاگرام : کم شدن ریچ در اینستاگرام

     1398-07-16

    آموزش اینستاگرام

    دلیل پایین آمدن reach ریچ در اینستاگرام : کم شدن ریچ در اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    بلاک شدن در اینستاگرام

     1398-07-15

    آموزش اینستاگرام

    بلاک شدن لایک در اینستاگرام و برسی بلاک شدن ویدیو در اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    ساخت فروشگاه اینترنتی 1 ساعت

     1398-07-15

    کسب و کار آنلاین

    آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی

    ادامه مطلب 

     

    معرفی 5 راه کسب در آمد آنلاین

     1398-07-14

    کسب و کار آنلاین

    راه های زیادی برای کسب و کارهای آنلاین وجود داره که به شما می آموزیم

    ادامه مطلب 

     

    الگوریتم جدید اینستاگرام

     1398-07-13

    آموزش اینستاگرام

    الگوریتم جدید اینستاگرام چیست رازهای الگوریتم اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    آموزش فعال کردن نوتیفیکیشن در اینستاگرام (فیم آموزشی)

     1398-05-16

    آموزش اینستاگرام

    آموزش فعال کردن نوتیفیکیشن در اینستاگرام (فیم آموزشی)

    ادامه مطلب 

     

    چطور با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم (فیلم آموزشی)

     1398-05-16

    آموزش اینستاگرام

    چطور با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم

    ادامه مطلب 

     

    آموزش استفاده از استیکر چت اینستاگرام

     1398-05-16

    آموزش اینستاگرام

    آموزش استفاده از استیکر چت اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    چطور پست اینستاگرام را استوری کنیم ( فیلم آموزشی)

     1398-05-16

    آموزش اینستاگرام

    چطور پست اینستاگرام را استوری کنیم

    ادامه مطلب 

     

    حذف فالوور فیک در اینستاگرام

     1398-05-16

    آموزش اینستاگرام

    حذف فالوور فیک در اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    مدیریت ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

     1398-05-16

    آموزش اینستاگرام

    مدیریت ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    یافتن افراد نزدیک در تلگرام

     1398-04-05

    آموزش اینستاگرام

    آموزش یافتن افراد نزدیک در تلگرام را در این مقاله آموزش می دهیم

    ادامه مطلب 

     

    فعال کردن اینستاگرام دی اکتیو شده

     1398-04-05

    آموزش اینستاگرام

    در این پست به شما آموزش میدهیم که چطور فعال کردن اینستاگرام دی اکتیو شده را انجام دهید

    ادامه مطلب 

     

    رفع مشکل گذاشتن لینک در اینستاگرام

     1398-04-05

    آموزش اینستاگرام

    رفع مشکل گذاشتن لینک در اینستاگرام در این پست آموزش داده شده است

    ادامه مطلب 

     

    مشکل بلاک شدن فالو اینستاگرام (فیلم آموزشی) بلاک شدن پیج اینستاگرام

     1398-03-31

    آموزش اینستاگرام

    مشکل بلاک شدن فالو اینستاگرام - بلاک شدن پیج اینستاگرام

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب و کار آنلاین -آموزش بازاریابی و فروش در فضای مجازی

     1398-03-31

    رادیو کسب و کار

    آموزش کسب و کار آنلاین -آموزش بازاریابی و فروش در فضای مجازی

    ادامه مطلب 

     

    آموزش راه اندازی کسب و کار ( تکنیک بازاریابی و فروش )

     1398-03-26

    رادیو کسب و کار

    آموزش روش تکنیک بازاریابی و فروش به روشی جدید برای فروش محصولات و بازاریابی

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب و کار آنلاین- دلیل شکست کسب و کارها

     1398-03-26

    رادیو کسب و کار

    یک فایل آموزشی در مورد این موضوع که چطور بعضی از کسب و کارها بعد از شروع شدن ورشکست میشوند

    ادامه مطلب 

     

    راز عجیب فروش و بازاریابی|طلسم یا جادو واقعیت دارد

     1398-03-23

    رادیو کسب و کار

    گفته ها یا ناگفته هایی در مورد طلسم یا جادو در مورد فروش و بازاریابی

    ادامه مطلب 

     

    آموزش راه اندازی کسب و کار | چگونه مشتری یابی کنیم

     1398-03-23

    رادیو کسب و کار

    در این فایل آموزشی نحوه مشتری یابی رو خدمت شما به صورت یک فایل صوتی توضیح خواهیم داد

    ادامه مطلب 

     

    راه اندازی کسب و کار آنلاین(برسی نکات مهم)

     1398-03-23

    کسب و کار آنلاین

    در این مقاله مراحل برسی راه اندازی کسب و کار آنلاین را شرح می دهیم

    ادامه مطلب 

     

    پول سازی|راز فروشنده های موفق

     1398-03-13

    رادیو کسب و کار

    پول سازی|راز فروشنده های موفق را در این مقاله با هم برسی مینماییم

    ادامه مطلب 

     

    آموزش تکنیک های بازاریابی و فروش

     1398-03-13

    رادیو کسب و کار

    آموزش تکنیک های بازاریابی و فروش در مهارت تخفیف دادن به مشتری ها

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب درآمد آنلاین|تکنیک های بازاریابی (تکنیک صد تماسی)

     1398-03-12

    رادیو کسب و کار

    آموزش تکنیک صد تماسی در فروش برای افزایش فروش در بازاریابی

    ادامه مطلب 

     

    کسب در آمد از اینستاگرام (آموزش کامل اینستاگرام)

     1398-03-09

    آموزش اینستاگرام

    کسب در آمد از اینستاگرام (آموزش کامل اینستاگرام) ویدیو اموزشی

    ادامه مطلب 

     

    فیلم آموزشی آموزش کسب در آمد از اینستاگرام ( آموزش کامل اینستاگرام)

     1398-03-07

    آموزش اینستاگرام

    آموزش صفر تا صد اینستاگرام در یک مقاله کامل و آموزش کامل

    ادامه مطلب 

     

    کسب درآمد از اینستاگرام(آموزش کسب درآمد از ایسنتاگرام)

     1398-03-04

    آموزش اینستاگرام

    روش های آموزش کسب درآمد از ایسنتاگرام را در این مقاله آموزش میدهیم

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام(آموزش لایو دو نفره در اینستاگرام)

     1398-03-04

    آموزش اینستاگرام

    آموزش برقرار کردن لایو دو نفر در اینستاگرام به شیوه خیلی راحت در این آموزش

    ادامه مطلب 

     

    ایده کسب و کار -کسب و کار تضمینی بدون سرمایه اولیه

     1398-03-02

    معرفی ایده های کسب و کار

    راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه به روش همکاری درفروش

    ادامه مطلب 

     

    ایده کسب و کار -یه ایده برای خانم های خانه دار

     1398-03-02

    معرفی ایده های کسب و کار

    یه ایده عالی برای افرادی که دنبال کسب درآمد در منزل هستند

    ادامه مطلب 

     

    ایده کسب و کار -راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه

     1398-03-01

    معرفی ایده های کسب و کار

    تو این مقاله باور نکردنی یه راه جدید کسب و درآمد رو بهتون معرفی میکنم

    ادامه مطلب 

     

    ایده کسب و کار -ایده جدید کسب و کار بدون سرمایه

     1398-03-01

    معرفی ایده های کسب و کار

    چطور بتونیم بدون سرمایه اولیه کسب و کار راه اندازی کنیم

    ادامه مطلب 

     

    تغییر فونت در ایسنتاگرام

     1398-02-30

    آموزش اینستاگرام

    آموزش کسب در آمد آنلاین-آموزش تغییر فونت در ایسنتاگرام با روشی جذاب

    ادامه مطلب 

     

    کسب درآمد آنلاین -دلیل ریزش فالورها چیست

     1398-02-23

    آموزش اینستاگرام

    شما باید بدونید چطور میشه فالورهاتون ریزش میکنه

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب و کار آنلاین -آموز گوگل وب مستر (نسخه جدید)

     1398-02-22

    کسب و کار آنلاین

    مسلما شما هم با نسخه جدید گوگل وب مستر شاید کامل آشنا نباشید

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام- ترفند بازاریابی و فروش اینستاگرام

     1398-02-22

    آموزش اینستاگرام

    5 ترفند بازاریابی و فروش اینستاگرام برای افزایش فروش

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب در آمد انلاین- دانلود دیتا و اطلاعات اینستاگرام

     1398-02-21

    آموزش اینستاگرام

    آیا میخواید بدونید چقدر از اطلاعات شخصیتون تو سرورهای اینستاگرام و تلگرام قرار داره

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب درآمد آنلاین-ترفند متن رنگین در اینستاگرام

     1398-02-21

    آموزش اینستاگرام

    شاید خیلی ها دوست داشته باشند که همیشه خاص باشند خب ترفند متن رنگین کمان در اینستاگرام همونه

    ادامه مطلب 

     

    آموزش کسب درآمد آنلاین -ترفند افزایش بازدید استوری(ویدیوآموزشی)

  • پی ال سی دلتا
  • پی ال سی ایرانی
  • ]خرید محصولات SMART


    آموزش پی ال سی

    [*]پی ال سی دلتا

    پی ال سی ایرانی










    [list]
    [*]کارت رله
    [*]کارت شبکه
    [*]کارت چنج اور
    [*]بوستر پمپ آبرسانی
    [*]لوگو زیمنس
    [*]دوره های آموزشی
    [/list]




    [*]خرید محصولات Atech




    [list]
    [*]دلتای ایرانی 10Sx
    [*]لوگو 8 ایرانی
    [*]دلتای ایرانی 14SS2
    [*]لوگو تیدی
    [/list]




    [*]خرید محصولات JBH




    [list]
    [*]کنتاکتور
    [*]چراغ سیگنال ولتمتر
    [*]چراغ سیگنال آمپرمتر
    [*]چراغ سیگنال فرکانسمتر
    [*]چراغ سیگنال آمپرمتر ولمتر
    [*]چراغ سیگنال تریپل
    [*]چراغ سیگنال ترمومتر
    [*]ریموت اس ام اس کنترلر
    [*]محافظ آمپر ولت
    [*]ترموستات میکرو JBH
    [*]کنترلر دما رطوبت JBH
    [*]ترموستات ماکرو JBH
    [*]اکوترموستات JBH
    [/list]





    [*]آموزش لوگو زیمنس ورژن 8
    [*]آموزش پی ال سی
    [*]سایر آموزش ها


    [*]PLC محصولات Smart



    [list]
    [*]مدل SED12RN
    [*]مدل SCC14RL
    [*]مدل SCD12RL
    [*]مدل SCD12RN
    [*]مدل SCD14RL
    [*]مدل SCD14RN
    [*]مدل SED12RL
    [*]مدل SED14RL
    [*]مدل SED14RN
    [/list]




    [*]PLC محصولات Atech




    [list]
    [*]دلتای ایرانی 10SX
    [*]لوگو 8 ایرانی
    [*]دلتای ایرانی 14SS2
    [*]لوگو تیدی
    [/list]




    [*]محصولات JBH
    اکوترموستات JBH

    ترموستات ماکرو JBH

    [*]کنترلر دما رطوبت JBH
    [*]ترموستات میکرو JBH
    [*]محافظ آمپر ولت jbh
    [*]ریموت اس ام اس کنترلر های JBH
    [*]کنتاکتور تک فاز اتومات jbh
    [*]کنتاکتور تک فاز دستی jbh
    [*]چراغ سیگنال های ترمومتر برند JBH
    [*]چراغ سیگنال های تریپل مربع AC برند JBH
    [*]چراغ سیگنال های آمپرولتمتر مربع AC برند JBH
    [*]چراغ سیگنال های آمپرولتمتر گرد AC
    [*]چراغ سیگنال های فرکانسمتر برند JBH
    [*]چراغ سیگنال های آمپرمتر گرد AC برند JBH
    [*]چراغ سیگنال های آمپرمتر مربع AC برند JBH
    [*]چراغ سیگنال های ولتمتر گرد AC
    [*]چراغ سیگنال های ولتمتر گردDC
    [*]چراغ سیگنال ولتمتر مربع AC
    [*]آموزش plc لوگو 8 زمینس و آموزش plc دلتا
    [*]محافظ برق cvp - محافظ ولتاژ
    [*]چراغ سیگنال آمپرمتر دار مربع jbh
    [*]کنتاکتور تک فاز jbh
    [*]چراغ سیگنال طرح آمپر متر گرد JBH
    [*]چراغ سیگنال آمپرمتر دار JBH
    [*]چراغ سیگنال ولتمتر دار JBH
    [*]لوگو تیدی

    شرکت تام باهر با داشتن تمام محصولات لوازم سی ان سی از جمله بال اسکرو

    -پولی تایم-دنده شانه ای -پروفیل آلومینیوم-کوپلینگ-انرژی چین-بال بوش-ریل و واگن یا لینیر گاید....جهت ساخت انواع دستگاههای سی ان سی در انواع صنایع مختلف به کار میروند.

  • پی ال سی دلتا
  • پی ال سی دلتا
  •  کابل رابط پی ال سی دلتا و اچ ام آی محافظ برق آمپر ولت یکپارچهکنتاکتور تک فاز 60 آمپر 4 پل JBHپاور تغذیه سوییچینگ2 آمپرکنتاکتور تک فاز 63 آمپر 2 پل JBH اکوترموستات JBH

    کنترلر دما رطوبت JBH
    ترموستات ماکرو JBH

      ترموستات میکرو JBH
    پی ال سی ایتک 
    کارت دما
     کارت رله (ماژول رله) 
    پی ال سی ایرانی ATECH
    پی ال سی ایرانی
    آموزش پی ال سی
    خریدمحصولات smart
    پی ال سی ایرانی ATECH
    کارت دما
    کارت رله
    محصولات atech
    پی ال سی ایرانی ATECH
    پی ال سی ایتک
     پی ال سی ایتک کارت دما کارت رله (ماژول رله)  پی ال سی ایرانی ATECH    خرید محصولکابل رابط پی ال سی دلتا و اچ ام آی  
        موجود 

  • پی ال سی دلتا
  •   

     خرید محصول

    کابل رابط پی ال سی دلتا و اچ ام آی80,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    محافظ برق آمپر ولت یکپارچه480,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    مدل scd14rn440,000 تومان       موجود 

      

     جزئیات

    دلتا ایرانی 06xa695,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    لوگو DM14 24rce550,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    لوگو DM14 230rce495,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    لوگو ایرانی 230rce550,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    دلتا ایرانی 16sp T540,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    دلتا ایرانی 14ss2T590,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    دلتا ایرانی 14ss2R590,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    دلتا ایرانی 14SPR540,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    دلتا ایرانی 08sn430,000 تومان      موجود 

      

     جزئیات

    دلتا ایرانی 10SXR880,000 تومان      موجود 

      

     خرید محصول

    پاور تغذیه سوییچینگ2 آمپر75,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    کنتاکتور تک فاز 60 آمپر 4 پل JBH370,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    کنتاکتور تک فاز 63 آمپر 2 پل JBH240,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    اکوترموستات JBH140,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    ترموستات ماکرو JBH160,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    کنترلر دما رطوبت JBH520,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    ترموستات میکرو JBH105,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    محافظ آمپر ولت jbh350,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    ریموت اس ام اس کنترلر های JBH0 تومان       ناموجود 

      

     خرید محصول

    کنتاکتور تک فاز اتومات jbh130,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    کنتاکتور تک فاز دستی 25 آمپر jbh160,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    چراغ سیگنال های ترمومتر برند JBH75,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    چراغ سیگنال های تریپل مربع AC برند JBH105,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    چراغ سیگنال های آمپر ولت متر مربع AC برند JBH85,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    چراغ سیگنال های آمپر ولت متر گرد AC79,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    چراغ سیگنال های فرکانسمتر برند JBH31,000 تومان       موجود 

      

     خرید محصول

    چراغ سیگنال های آمپرمتر گرد AC برند JBH

  • پی ال سی دلتا
  • پی ال سی دلتا
  • پی ال سی دلتا
  • پی ال سی دلتا
  • کارت رله

     

    کارت رله

     

     

    کارت رله

     

     

    http://plc-data.com/home/10-کارت-رله.html

     

     

  • گان رنگ آمیزی
  • گان رنگ ایرلس
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی