تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک- کارآفرینی

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک- کارآفرینی

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک چیست؟
تجارت الکترونیک، به معنیِ انجام معاملات تجاری، از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند اینترنت، تلفن، تلویزیون و کامپیوتر است.

آخرین مطالب

۴ نکته در مورد فعالیت‌های نوآورانه و استارتاپ‌ها

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ب.ظ

 

۴ نکته در مورد فعالیت‌های نوآورانه و استارتاپ‌ها

💡فعالیت‌‌های نوآورانه روز به روز در جامعه ما در حال افزایش است؛ و واژه‌های استارتاپ و شتاب‌دهنده در میان کلمات ما، برای خود جا باز کرده‌اند. روند میزان جست‌وجوی کلمه استارتاپ در ماشین‌های جست‌وجو نیز تایید کننده این موضوع است.

 

 

 

💡جوان‌ها تمایل شدیدی به ایده‌پردازی و اجرایی کردن آن‌ها و کارهای گروهی پیدا کرده‌اند و در ازای این تمایل و پتانسیل، شتاب‌دهنده‌ها نیز پا به عرصه ظهور گذاشته‌اند. 

 

💡هرچند که زمان بسیار کوتاهی از آغاز به کار آن‌ها می‌گذرد و هنوز انسان‌های زیادی در جامعه با اسامی این شتاب‌دهنده‌ها و طرز عملکرد آن‌ها آشنا نیستند. 

 

💡البته خوشبختانه سمینار آشنایی با شتاب‌دهنده‎های استارتاپی تحت ویدیوهای آموزشی با عنوان «معرفی مراکز شتاب‌دهنده استارتاپ‌های ایرانی» ارائه شده است که می‌تواند مجرای مناسبی برای معرفی شتاب‌دهنده‌های حاضر در ایران باشد. 

 
  • خوش فکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی