تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک- کارآفرینی

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک- کارآفرینی

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک چیست؟
تجارت الکترونیک، به معنیِ انجام معاملات تجاری، از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند اینترنت، تلفن، تلویزیون و کامپیوتر است.

آخرین مطالب


راه اندازی یک کسب و کار کوچک نیازمند پول زیادی نیست، ولی به سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد ازجمله راه های تامین آن:


– بودجه شخصی: 


اگر به دنبال کسب و کار آنلاین هستید و می خوایهد با هزینه کم سایت خود را راه اندازی کنید بهترین گزینه استفاده از سیستمهای مدیریت محتوای اماده نظیر وردپرس است. میزان هزینه مورد نیاز از 500 هزار تومان شروع می شود و بسته به امکانات سایت شما افزایش می یابد. 


– وام کسب و کارهای کوچک


وام های کارآفرینی بانک کارآفرین تا سقف 15 میلیون تومان، همین طور بانک مهر ایرانیان و مهر اقتصاد با کمترین بهره تا سقف 20 میلیون تومان می توانید استفاده کنید البته بانکهای دیگر هم تسهیلاتی در این زمینه دارند. برای دریافت این وام ها باید مدارکتان آماده باشد، حتی گواهی فنی و حرفه ای برای کسب و کارهای خانگی لازم است.


– شتاب دهنده ها 


با رشد استارتاپها شرکتهایی برای سرمایه گذاری و تسریع روند رشد کسب و کارهای مختلف به وجود آمده که به آنها شتاب دهنده می گویند. برای مذاکره با این شرکتها نیاز به طرح کسب و کار واضح و روشنی از ایده خود دارید.


– سرمایه‌گذاران فرشته


در این بین افرادی نیز وجود دارند که حکم فرشته های نجات استارتاپ هارا دارند. آنها با سرمایه های اضافه خود گاه در شرکتهای کوچک وارد و باعث رشد و توسعه آنها می شوند. برای مذاکره با این نوع افراد نیاز به پروپوزالی دقیق و اغوا کننده  دارید تا نظر آنها را جلب کنید.


📣 مجله فرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی