برندسازی چیست؟
پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ب.ظ
برندسازی فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده میشود. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در آینده است.
برندسازی استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب کنند.
از جمله ی دلایل اهمیت برندسازی در نزد شرکتها، تمایل به رهبر بودن در بازار، پیشی گرفتن در صحنه رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دستیابی به مشتریان میباشد.
- ۹۶/۰۷/۰۶